Wednesday, 9 December 2015

Głową muru nie przebijesz

Cóż...
Bywają takie momenty, że jedynym sensownym rozwiązaniem jest ''poryczenie sobie''.
Każdy ma problemy-to fakt.
Dla każdego jego problemy wydają się być ważne-to fakt.
Należy patrzeć wieloaspektowo na problemy i szukać ich rozwiązania-to fakt.

Ale czy z tych faktów, a raczej ich przemielenia w głowie i na języku można stworzyć jakieś sensowne rozwiązanie? Może, oczywiście, że można. Tylko, że ...

***
''Ten problem'' jest jednym z tych, które spędzają sen z powiek powodując, że dopóki gdzieś odpływa świadomość jego istnienia, to człowiek nawet potrafi nabrać  dystansu. Trudności pojawiają się, gdy przychodzi magiczny moment, kiedy problem przypomina o sobie i po raz kolejny przypływają emocje, które nie mogą znaleźć ujścia. I w tym momencie ktoś, kto przeczytał ostatnie kilka linijek mógłby powiedzieć na głos: dziewczyno, czego ty tak naprawdę chcesz?

szacunku.
poważania.
zachowywania się jak dorosły człowiek.

3 rzeczy, które wydają się nieosiągalne. I tak sobie tkwię w tym impasie od paru miesięcy przełykając łzy goryczy, którą stosunkowo szybko udaje mi się ugasić. Ale cierpliwość ma swoje granice, a niestety ta cecha mojego charakteru nie jest moją mocną stroną.

***
kolejne telefony.
kolejne słowa o odpowiedzialności i o konsekwencjach takiego zachowania.
z drugiej strony cisza albo ciche potakiwanie, które nie przekłada się w żaden pozytywny sposób na 3 czynniki o których pisałam.

Obiecałam sobie nie jęczeć. Nie brać pewnych rzeczy do siebie. Trzymać wysoko głowę.
Ale w takich momentach mam ochotę włączyć Nirvanę i wykrzyczeć po raz kolejny jak bardzo ktoś mi komplikuje życie, które jest wystarczająco skomplikowane.

1 comment:

Witaj Drogi Gościu w moim internetowym zakątku.
Jest mi bardzo miło, że chcesz zostawić po sobie ślad, ale proszę jednocześnie, abyś zastosował się do kilku prostych zasad:

1.Podpisujemy się
2.Nie obrażamy świata
3.konstruktywna krytyka mile widziana
4.zostawiamy adres mailowy/adres bloga.

Dziękuję i pozdrawiam!
Justyna